30 sierpnia 2010

Photo day, czyli Kiełbasy, Marty i Ole w Poznaniu.

W czwartek nasz piękny i kochany Poznań odwiedziły trzy równie piękne i kochane dziewczyny z Łodzi i okolic: Kiełbaska, Marta i Ola. Wreszcie się ich doczekałam! Razem z Ewką odebrałyśmy dziewczyny z Dworca, potem robiłyśmy ciekawe i mniej ciekawe rzeczy, aż w końcu spotkałyśmy się z Moniką i Aurelią , naszymi przecudnymi modelkami pod Kaponierą. Dziewczyny z Łodzi były zachwycone poznańskimi tramwajami i biletami. :D Potem poszłyśmy sobie pod Operę, a raczej do parku naprzeciwko. Dziewczyny się tam przebrały [stylizowała Bianka. :D], umalowały i się zaczęło focenie. Było świetnie! Monia z Aurelią pozowały naprawdę genialne.

Backstage jest robotą Marty, Moniki i moją.


Nieostra Bianka...


Że niby ja, czy coś...


Aurelia pozuje, a Bianka wchodzi w kadr. :D

A teraz focie z drugiej części sesji, niestety my z Ewą musiałyśmy już iść. Backstage by Monika.


Pamiątkowa focia też musi być! ;D <3

1 komentarz:

  1. Hej, mam pytanie dot. tej sesji, a dokładniej chodzi mi o to jaki kosmetyk (fluid) był tutaj użyty? Może wydawać się to trochę głupie pytanie, ale szukam dla siebie czegoś do twarzy i jak na razie nie znalazłam a tu widzę zarówno Monika jak i Aurelia świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń